f

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore. Excepteur sint lorem cupidatat.

You may like:

Üdvözöllek a Reál Magániskolában!

Szabó András fizikus vagyok. Korábban kutatással foglalkoztam az egyetemen, majd az Akadémián tudományos segédmunkatársként ügyködtem. A későbbiekben fejlesztő lettem a versenyszférában (félvezető-fizika, orvosi képalkotás), ezután került előtérbe az oktatás, így magántanárként ill. gimnáziumi tanárként folytatódott a pályám, miközben kialakult a Reál Magániskola gondolata. Legfőbb célom az lett, hogy új az eddigieknél hatékonyabb oktatási módszereket dogozzak ki, melynek segítségével a lehető legstabilabb alapokat tudjam átadni minden leendő hallgatómnak!
 A jól használható matek-fizika-programozás tudáshoz 3 dolog szükséges szerintem:
1. magabiztos egyértelmű elméleti alapok
2. nagy mennyiségű feladat megoldás, begyakorlás, ellenőrzés
3. kitartás, motiváció, terhelhetőség
Célom egy olyan képzési forma megvalósítása ahol a fent felsorolt 3 pont ténylegesen megvalósul.
Tanulmányaink során rendkívül fontos, hogy mennyire stabil alapokkal futunk neki a különböző megpróbáltatásoknak érettségin, egyetemen vagy egy állásinterjún. Éppen ezért lett a Reál Magániskola célja, hogy létrejöjjön egy hatékony képzési rendszer, ahol a legújabb módszerek segítségével a lehető legstabilabb alapokat tudjuk átadni matekból, fizikából és programozásbólJól látható az is, hogy általános iskolától egészen a munkaerőpiacig, majd az 1. jól fizetett állásig folyamatosan matekot, fizikát vagy programozást érdemes tanulni a reál területeken.
általános iskola: matek, fizika
gimnázium: matek, fizika, programozás
egyetem: informatikus, matematikus, fizikus, közgazdász, mérnök, orvos
munkaerőpiac: programozó, kockázatelemző, kutató, project manager, villamosmérnök, szakorvos
A sok diák tanítása során egyértelműen látszott, hogy a stabil alapok hiánya okozza a sikertelenséget. A mateknál és a fizikánál pl. a függvény fogalom hiánya okozza a legtöbb bajt. Erről beszélek a TÉNYEK című műsorban ahol a matek érettségi volt a téma:

Szereplés a tényekben – Nézz bele a videóba!

„Sok szülő, diák, gimnazista és egyetemi hallgató keres meg azzal, hogy fejlesszem őket vagy gyermekük tudását. Erre azt szoktam válaszolni, hogy érdemes a következő kérdéseket feltenni:”

  • Értjük-e alaposan az elméletet?
  • Ennek alapján képesek vagyunk-e hatékonyan feladatot megoldani?
  • Hogyan ellenőrizzük mindezt?
  • Hogyan legyen pontos és rendezett felépítése a munkánknak?
  • Mitől fejlődik a koncentrációs képesség?
  • Hogyan érjük el, hogy a tanárok és a cégek okosnak vagy képzettnek lássanak bennünket?
elmélet 0
feladat megoldás 0
ellenőrzés 0
felépítés 0
koncentráció 0
Pontosan azért, hogy a fenti kérdéseket megválaszoljuk, létrehoztunk olyan képzéseket ahol megtanítjuk az alapokat és még sok trükköt, tanácsot adunk át.
Olyan egyszerűsített módszereket kísérleteztünk ki, amivel bárki megértheti a bonyolultabb fogalmakat is.
Tekintsd meg a következő témaköröket matekból, fizikából, és programozásból:

Betekintés a Reál Magániskola világába – Videók

Miért jó a csoportos képzés?

A tanulók által megoldott feladatok végeredményéből gyorsan kiderül, hogy értik-e őket! Ebből következik, hogy a tudás minőségét csoportban is könnyen és gyorsan lehet ellenőrizni! Ez mondjuk még nem nagy előny, de olvassuk el a következőket!

A csoportos oktatásnak az a nagy előnye, hogy gyakorlás közben sok rossz megoldás születik, amiből a többiek gyorsan tanulhatnak! Gyorsan kiderül, hogy mit NEM szabad! Ez egy egyéni képzésen nem derül ki egyszerűen azért mert nem keletkezik elegendő rossz példa. Érdekes tapasztalat, hogy a diákok fejében mennyi rossz szerkezet vagy hibás művelet alakul ki valamelyik feladattal kapcsolatban.

Ezek a hibák nagyon értékesek, amiket érdemes felhasználni és tanulni belőlük! Az is fontos, hogy a csoportos képzésben a tanulók nagy mértékben fejlődnek szociálisan. Ez alatt azt értem, hogy megtanulhatják hogyan érdemes csapatban dolgozni. 

A Reál Magániskola főbb témakörei:

Tanáraink, magas végzettséggel vagy akár veterán fejlesztői múlttal rendelkeznek!
100
matematika
100
fizika
100
programozás (C++, JAVA, Python)
100
robotika

A Reál Magániskola tanárai:

fizikus (SZTE)

fizikus-informatikus (SZTE)

mérnök-fizikus (BME)

matematikus (ELTE)

matek érettségi

Az előre meghatározott feladatsorban a típus feladatok megértése sokat segített!

Fehér Kristóf,

Stabil elmélet, sok gyakorlás.

Fizika érettségire készülök és a különórák nagyban elősegítik a felkészülést.

Kaszás Zoltán,

C++ tanulás nulláról

Programozóként szeretnék elhelyezkedni, így elölről kezdtem el a tanulást.

Kisgyörgy János,

Szívből ajánlom bárkinek!

Következetes, felkészült, sosem halad túl gyorsan.

Major Mónika,

Miután megértettem az egyenleteket, könnyebbé vált a tanulás.

Fizikából volt szükségem felkészítő tanárra, hogy le tudjak vizsgázni.

Fischer Noel,

A programozási tételek begyakorlásával kezdtük!

Programozást kellett gyakorolnom C# nyelven.

Blahó Réka,

Rengeteg szöveges feladatot oldottunk meg.

A nyári matek pótvizsgámhoz kellett matek tanár.

Farsang Péter,

Türelmes, szemléletes magyarázatok.

Olyan tanárra volt szükségem, akivel gyorsan lehet haladni.

Csépány Viktória,

Regisztráció

Reset Password